lørdag 9. februar 2013

Konferensen

Har varit på konferens i Lillehammer. Det var tre och en halv dag av MAT. För de andra var det tre dagar konferens. För mig var det en massa MAT. Jag försöker gå ner de fyra kilon jag gick upp under julen. Jag har tvångsmässigt berättat för alla att jag gick upp fyra kilon under julen. Har några gånger fått bända loss mina händer från tangentbordet för att inte skriva på fejjan att jag gick upp fyra kilon under julen. Jag vet inte varför. När jag blir rik och har råd med okynnesterapi ska jag analysera det där. I alla fall. Konferensen bjöd på mat. Ingen annan fotade maten. Så jag lät bli. Men jag blev tvungen att ta kort på glaset Tokajer jag köpte. Gissa priset. Gissa om jag var den enda som köpte.
99 kr
Det var väldigt trevligt på konferensen. Jag har hittat ett par riktigt bra skor (dessa) som jag kan dansa i hela natten. Det gjordes :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar