fredag 9. desember 2011

Uppkopplad

M hjälpte mig med nya mobilen, få igång internet och lite annat bra. Ville ha internet i mobilen för att alltid kunna ha med mig karta (livsviktigt) och för att kunna kolla upp öppettider för affärer, tidtabeller för buss och närmsta kafé. Men nu är jag rädd att mitt bloggläsande kommer ta över mitt bokläsande i kollektivtrafiken. Det vore katastrof eftersom jag bara läser just i kollektivtrafiken. Kanske borde förbjuda mig själv att surfa då? Känns lite märkligt...

3 kommentarer:

  1. Nya mobilen kommer till mycket nytta. Smart phones har verkligen öppnat upp en ny värld.
    Kram och trevlig helg.

    SvarSlett
  2. Leden, men det går mig veteligen inte att förbjuda sig själv såna saker. Prova istället att ogöra gärningen M gjort dig så går det bättre.

    SvarSlett
  3. Desiree
    Mobilen kommer absolut till nytta. Var utanför min Oslokarta idag. Endast tack vare mobilen hittade jag hem. Trevlig helg! Som jag vet att du haft eftersom du var på Nobel :-)

    Teilas
    Vet inte om min självdisciplin räcker till. Har inte haft disciplin att pröva.

    SvarSlett