tirsdag 11. oktober 2011

Bloggfrossa

Tycker om att börja från början och metodiskt gå igenom saker. Oftast är det en bra egenskap men ibland är det en förbannelse och kan bli smått tvångsmässigt. Nu har jag läst alla inlägg underbaraclara någonsin skrivit till exempel. Är på god väg med Ds härliga blogg från Alabama också. De är så bra så jag måste bara, det är lite som att läsa en bra bok, man börjar ju från början. Om det tar tid att läsa bloggar skrivna av flitiga bloggare under flera år? Ja, det tar mycket lång tid.

Ska försöka gå och lägga mig före tolv idag. Vi får se.

2 kommentarer:

  1. Oh my god, jag känner mig både hyllad och hedrad :-)
    Känner att jag får dela status lite här med Underbara Clara och det känns finfint ska du veta. :-)
    Måste beundra dig som orkat läsa alla mina inlägg. Du känner mig nog riktigt väl vid det här laget.
    Kram och det är jättekul att få följa dig i Norge.

    SvarSlett
  2. Det är ren verklighetsflykt. Blommor, hetta, utflykter, några drinkar, the occasional BBQ. Kan det bli bättre? :-D
    Kul att du är med! Kram

    SvarSlett