mandag 10. oktober 2011

Shoppshopp

Det finns ganska bra shopping i Oslo. Det vill säga, allt som finns i Stockholm finns här :)


OsloCity köpcentrum på bilden till exempel. Karl Johan har en hel del också. Jag har så svårt för att handla i Stockholm. Kommer mig aldrig för att gå in i affärer och har sällan lust att prova kläder. Det problemet verkar jag bara ha i Stockholm så de flesta av mina kläder har jag köpt utomlands. Och det verkar inte ha följt med hit, än i alla fall. Vilket är bra eftersom jag tvättade alla mina favoritkläder precis innan jag skulle åka hit och glömde de naturligtvis i tvättstugan. Damnation. Bara att shoppa nytt.

4 kommentarer:

  1. Ser jättefint och väldigt modernt ut. Hur är priserna? Ungefär som i Stockholm? Åh nej vad synd att du glömde alla dina favvo kläder i tvättstugan precis innan du skulle åka. Kan någon annan ta rätt på dem så länge hoppas jag så att du kan återfå dem senare.

    SvarSlett
  2. Priserna är som i Stockholm, men kommer man med svenska kronor så får man lägga på ca 25% (brukar jag tänka i alla fall). Den norska kronan är starkare än den svenska tyvärr. Ja, jag bodde ju hemma så de ligger säkert kvar. Men de hade ju suttit bättre på mig här än hemma i källaren haha

    SvarSlett
  3. Nähä de sitter på mig!!! Mwoahahahaha!!! Nää då de ligger här. Men jag har dock börjat snegla på din byrå och garderob.... *blink,blink*

    SvarSlett
  4. Hahaha
    Låt bli mina möbler! Din gam!
    Men min sommarjacka, den långa, kan du ta.

    SvarSlett