søndag 9. oktober 2011

Malm, min favorit


En del saker som IKEA har är faktiskt riktigt snygga. Jag har precis läst en bok om Sveriges ekonomiska elit så min åsikt är att ju fortare Ingvar Kamprad går hädan och hans bahamas-imperium faller sönder desto bättre för mänskligheten. Men Malm. Serien Malm på IKEA är så snygg. Jag har köpt den största byrån med sex lådor. Byggde ihop stommen men sen var det alla lådorna också. Så den har stått som ett skelett ett tag. Men nu är den klar! Behold:

Skelett plus...



...lådor..


...innehåll...

...verktyg (ja, det är en matkniv som fungerar som skruvmejsel)...


...harmoni :-P

4 kommentarer:

  1. Oh ja! Malmserien e riktigt snygg. Inte bara för det snygga namnet :P. Vi valde dubbelsängen, ek, 180 cm i serien. Grymt snygg den också. :)

    E de björk du valt? De e en snygg färg.
    Kul att det blir ett hem mer o mer! :D

    Hur e de på dagarna då, med jobbet?

    Kramar!
    Malin

    SvarSlett
  2. Hej!

    Ja, det är björk. Har valt det på alla möblerna hittills. Jag vet att du gillar det ;-) kommer ihåg när jag hälsade på hos dig när du bodde i korridor och jag sa att du hade det så fint. Du svarade att du hade valt "ljust trä och blått". Jag blev djupt imponerad över att du hade ett inredningstema i ditt studentrum :-) Så du kanske spökar lite i mitt bakhuvud när jag inreder, vem vet haha

    Kul att du hittat hit!
    KRAM

    SvarSlett
  3. HUR GÅR DET MED BÄDDSOFFAN??????

    Mvh,
    längtande kompis

    SvarSlett
  4. Haha Den är på G. Tar det kanske i helgen. Har både en bokhylla och en garderob att montera också. Stön.

    SvarSlett