mandag 21. november 2011

Besök!

Jag hade besök i helgen! Blev glad så jag nästan fick kramp. Sen fick jag kramp på riktigt. Skrattkramp. Jag bjöd på favoritlax med norsk majonnäs som vägrade smälta ner och bilda sky.
Smält nångångrå!
Jag fick presenter. Märklig vad man kan bli tårögd av :-P
Notera gärna tillskottet till mina djurviner, en utmärkt Rioja. El Coto haha.
Fina bäddsoffan togs i bruk.
Det var hon i påslakanet som kom på besök.
En brist i mitt möblemang uppdagades relativt omgående:
 Efterrätt.
Bildar inte sacherbitarna ett hjärta...?

5 kommentarer:

  1. Vad kul med besök! :-) Det var dock en väldigt hemlighetsfull besökare du fått. Jättekul som sagt att du redan har haft din första gäst.
    Kram!

    SvarSlett
  2. Laxen ser ut som korv. typiskt dig Miriam!

    SvarSlett
  3. Desiree
    Ja, det var jättekul. Hon var inte hemlighetsfull hela tiden, ibland tog hon av sig påslakanet :-D
    Jag hoppas du och Emma inte har glömt att ni har lovat hälsa på. Jag ska bara skaffa lite fler möbler. Man får förvånansvärt mycket träsmak i baken av att sitta en hel måltid på golvet...

    Ylva
    Det tänkte jag inte ens på, kanske är typiskt dig? :-P

    SvarSlett
  4. Korv ftw!

    Alt till bord: Hål i golvet för benen!

    Som här: http://www.restaurantprivilege.com/hi-sushi/gallery.html

    SvarSlett
  5. Genialt! Om man kan sænka taket før att installera spotlights kan man væl høja golvet før benutrymme? Vi ær nåt stort på spåren...

    SvarSlett