mandag 20. februar 2012

Accomplished

Under internetkrisen fick jag lov att sysselsätta mig för att inte bli knäpp. Jag köpte acrylfärger för ett tag sen men har inte använt dem. Nu var det dags. Läser en blogg av en tjej med Borderline. Hon skrev nånstans "Nu ska jag göra vad alla sjuka människor gör, måla i acryl". Stämmer ganska bra. Jag har ett litet häfte med "så här gör du"-instruktioner. Så jag gjorde precis som i manualen och det blev såhär:
Hertfordshire?
Helt fantastiskt! Nu ska jag bara luta mig tillbaka tills alla eligible young bachelors of substantial fortune kommer för att be om min hand som den accomplished young lady jag är. Kanske borde skaffa större brevlåda för alla viktorianska beundrarbrev som kommer välla in...?
Studie i chili

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar