torsdag 9. februar 2012

Åh Jamie

Har äntligen börjat använda min soffa! Yay!! Köpte ett alldeles för dyrt sängöverkast på Indiska, men det blev så bra!
Före
Efter
Låg och vräkte mig i den hela helgen och tittade på när Jamie Oliver revolutionerade den brittiska skolmaten. Chockerande vilken skit man helt samvetslöst kan servera barn. Gjorde dock inte samma misstag som jag gjorde när jag tittade på SuperSizeMe. Jag åt åtta (8) mackor framför den filmen och mådde sen otroligt illa under alla äckliga matscener. Men den här gången åt jag en hemlagad måltid av bra kvalitet. Jamie hade varit stolt :-P

Spenatsås med rökt lax
Den bästa efterrätten är apelsin och mörk choklad. Apelsinen skalas med kniv för det är roligare så.
Proud of you!
Brukade inte kunna titta på Jamie Oliver eftersom han läspar så mycket, jag klarade inte av när han spottade fram "juicy flavours". Men min motvilja verkar ha gått över. Eller så har stackarn äntligen fått gå till logoped.

2 kommentarer:

  1. är typ kär i ditt överkast! verkligen alldeles, alldeles underbart!

    /m på mobilen :-)

    SvarSlett
  2. Jag är så nöjd! Glad att jag köpte det trots att det var så dyrt :-)

    SvarSlett