fredag 24. februar 2012

Repriser

En grej till, på temat filmer. Jag brukar inte se om filmer. Brukar inte läsa om böcker heller, det finns ju nya att upptäcka. Men jag har gjort två undantag på sistone för två riktigt bra filmer. Se om du inte redan sett.
You again, Mojito?
Kommer ihåg när jag såg denna på bio med några kompisar:
Scary...
Någon fick ett mess från den gemensamma kompisen B, som redan sett filmen "Visst var han lite snygg, farbrodern som hette Teardrop?" Jag kikade på de andra, de började skratta och sa att det var han ju inte! Jag flackade med blicken och sa lite för högt att Näää!! Det var han ju verkligen INTE! Sen skrattade jag i falsett och undrade för mig själv när jag ska bli vuxen egentligen?

2 kommentarer:

  1. Haha, ja när ska du bli vuxen egentligen??

    SvarSlett
  2. Dear Mr B,

    Jag råkar veta att du själv har världshistoriens tanigaste lekamen. Hade den varit tanigare hade den inte innehållit några skelettdelar.

    http://truthquake.com/wp-content/uploads/2011/05/justin-bieber-selena-gomez-bathing-suit-bikini-maui-hawaii-beach-skinny-anorexic-dating-boyfriend-girlfriend-vacation-billboard-music-awards-tattoo-shirtless-2.jpg

    Regards,
    Just M

    SvarSlett